

De maandag is altijd een chaotische dag op de helpdesk. Dan beseffen mensen dat ze maar weer eens met de helpdesk moeten gaan bellen. Mensen lijken het aan te voelen wanneer ze naar de helpdesk moeten bellen. Het is namelijk altijd op een gegeven moment van de dag erg druk, en bellen ze allemaal tegelijkertijd. En op een ander tijdstip van de dag zit je (figuurlijk) uit je neus te vreten. Dat komt goed uit, want helpdesken is eigenlijk niet het enigste werk wat gedaan moet worden. Dan kan je dus ook nieuwe versies en schaalsoftware versies testen.
Vandaag zijn we weer bezig geweest met het testen van de nieuwe Windigi versie van Digi Belgie. Er wordt hoofdzakerlijk heen en weer gecommuniceerd wat er fout gaat, en hoe het eigenlijk wel moet werken. Dus je kan er vanuit gaan dat dit allemaal via de mail gebeurd. Veel typen en lezen dus.
Er gaan af en toe helaas ook dingen fout op de helpdesk. Vandaag hadden we een planning probleempje. Een collega (Leo) was er van overtuigt dat een der Jeroenen ook in Breda aanwezig zou zijn. Dit was bij ons dus niet bekend. Gelukkig kunnen we sommige werkzaamheden ook via inbellen regelen. Dus via mijn pc ben ik nu de software op de pc van de klant aan het installeren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten