10 november 2006

Supermuis slaat toe

Mijn collega Jeroen had laatst een klant aan de lijn, die een probleem had met zijn programma. En toen hij deze klant aan het helpen was vroeg een collega van de klant of hij misschien de supermuis aan de lijn had.....Kijk... Dat noem ik pas een compliment....!!!! Hij antwoorde dat hij de andere Jeroen aan de lijn had, en dat kwam minder leuk over voor Jeroen, maar daar bedoelde de klant niets negatief mee.

Nou had mijn collega Jeroen vandaag een probleem die erg lastig op te lossen was, dus heeft hij aan mij gevraagt of ik het wilde oplossen. Dat met de (grappige) toon, dat de supermuis dat maar even moest oplossen..... Nou was het even zoeken, maar ik heb het uiteinderlijk gevonden. In ons storings programma heb ik de volgende tekst gezet (zie hiervoor het plaatje)... Gewoon even voor de grap hoor. Er heerst helemaal geen rivaliteit tussen de twee Jeroenen van de helpdesk.

Mazzel.

Geen opmerkingen: