6 januari 2013

Helpdesk verslag van 2012

Alweer een jaar is er verstreken . Tijd dus om even terug te blikken op een bewogen jaar op de helpdesk. Dat is een soort traditie geworden op mijn blog…

2012 gaat in ieder geval niet de geschiedenis in als drukste werkjaar aller tijden. Die titel blijft bij het helpdesk jaar 2011… 2012 is wel (op geruime afstand) nummer twee geworden, en die plek komt hoofdzakelijk omdat het in oktober zo vreselijk druk was. Oktober 2012 was zelfs de drukste helpdesk maand die de Jeroenen ooit te verwerken hebben gehad. Elke keer denken we weer dat het niet drukker kan worden in zo’n werkmaand, maar toch gebeurde het dus weer.

Omdat 2011 nog steeds ver weg bovenaan staat, werd het in 2012 al snel duidelijk dat we het jaar record niet zouden gaan halen. Gelukkig maar , want in 2011 (vooral de eerste maanden), werden de Jeroenen zowat gek op de helpdesk. Het niveau van 2012 was voor ons dus beter te behappen en ergens hopen we dat 2013 ongeveer het zelfde zal bieden.. maar dat moeten we natuurlijk nog maar afwachten..

Mazzel

Geen opmerkingen: