Het is dus niet gemakkelijk om de voortgang van de crisis te volgen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. Ik kan alleen de drukte op de helpdesk volgen om te kijken hoe het in onze tak van het bedrijfsleven gaat. De ‘helpdesk drukte’ cijfers van 2008 zijn natuurlijk ondertussen bekend. 2008 heeft de traditie in ieder geval voortgezet. Het was namelijk weer drukker dan het jaar ervoor. En het was trouwens behoorlijk drukker… Op de laatste werkdag van de maand november, hadden we al evenveel punten verwerkt als in heel 2007. De Jeroenen van de helpdesk kunnen het haast niet voorstellen dat het nog drukker kan worden dan in 2008. Maar ik kan me herinneren dat ik deze zin al een keer eerder heb in getypt….
Maar of de huidige crisis in staat is om de helpdesk traditie(elk jaar weer drukker) te doorbreken wordt dus de komende maanden wel duidelijk. Ik ga deze blogfile afsluiten met een grafiekje waarin het jaar 2007 met 2008 wordt vergeleken. Ook het jaar 2002 staat erop. Dit was namelijk het eerste jaar waarvan we complete gegevens hebben. Bovendien geeft het aan hoe veel drukker het in de loop der jaren is geworden.
Mazzel
Geen opmerkingen:
Een reactie posten