30 december 2006

Drukste jaar ooit voor de automatiserings helpdesk

Op deze laatste zaterdag van het jaar mag ik nogeven een weekend dienst draaien. Ik had wel verwacht dat het rustig zou zijn, maar dat valt helaas wat tegen. Maarja, het past wel bij de eind cyfers op de automatiserings helpdesk (op zaterdagen werk ik voor de schalen service desk). 2006 is het drukste jaar sinds de invoering van het openstaande punten systeem, waarmee we op 18 juli 2001 zijn begonnen.


Gemiddeld hebben we per jaar ongeveer 3000 tot 3300 noteringen. Maar die getallen zijn we dit jaar ruimschoots gepasseerd. Dit jaar waren het ruim 3800 noteringen die de Jeroenen van de helpdesk hebben moeten verwerken. Zo'n notering kan een simpel telefoontje van een halve minuut zijn, maar het kan ook een bezoekje aan kerkrade betekenen.

Een echte mega uitschieter was de maand november (gele balkje). Dit was de drukste maand ooit op de helpdesk. Zelfs drukker dus dan de euro januari maand van 2002.... En dat was al een knaller. Bij een 'normaal' jaar moet je denken aan een gemiddelde maand zoals nu december (laatste balkje) aangeeft. Ik ben vreselijk benieuwd wat 2007 gaat bieden. Voor iedereen (die enkele) die deze weblog leest... een goed uiteinde en een gezond 2007 toegewenst.

Mazzel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik lees deze weblog :-))
Ik wens jou (en de andere lezers)ook een goed, gezond en gelukkig 2007.

Groet,
E.V.